niedziela, 9 października 2011

Jesiennie

Pogoda nam się popsuła. Jest zimno i mokro. Prawda, że jesień mieliśmy piękną tego roku. Jakby przyroda chciała nam wynagrodzić słotne lato.


Zatem na drutach coś jesiennego. Wracam do chust i dziergam je pełną parą. Dopiero co ściągnęłam z drutów chustę w kolorze czarnym. Brrrryyyy... Bardzo nie lubię dziergać z czarnej nitki. Ale cóż zrobić, jak niektórzy uwielbiają ten kolor. Włóczka to Babyalpaca Silk DROPS. Z pełną odpowiedzialnością mogę ją polecić. Milutka, delikatna, absolutnie niegryząca. Wyrób dobrze sie blokuje. Po zblokowaniu dzianina jest lejąca i lekko lśniąca. Mi trochę przeszkadzało, że nitka w robocie się czasami rozwarstwiała, ale może to wina drutów, ktorych użyłam. Druty nr 3. Zużyłam 20 dkg. Zostało może z 5 metrów nitki.



Zdjęcia nie najlepsze, ale wszyscy wiedzą jak fotografuje się czarną dzianinę :-(. Zresztą robiłam je przy użyciu telefonu a nie aparatu, zatem są nienajlepsze. Jak aparat wpadnie mi w ręce to bardziej się postaram.