czwartek, 20 października 2011

W kolorze bieli

Dziergam, żeby nie zwariować. Dziergam, jak odpoczywam. Dziergam jak chcę zapomnieć. Dzierganie stanowi panaceum na wszystko... oprócz braku czasu. Zatem w stanach zdenerwowania powstają rzeczy, które grzeją ciało i cieszą oko.
Przedstawiam biała chustę, którą zrobiłam w tym tygodniu. Wzór gładki, jedynie na końcu bordiura zarczerpnięta z Fragaria Lace Shawls (zmieniłam trzy pierwsze rzędy). Kolor ecru, na zdjęciach przekłamany, bo trąci różem a naprawdę wpada w leciutką żółć. Włóczka Merino Baby hiszpańskiej firmy Katia. Mogę ją polecić. Po namoczeniu miałam stracha, bo nitka stała się bardzo lejąca i rozciągliwa. Chusta zwiększyła swój romiar prawie dwukrotnie. Nie naciągałam jej bardzo, bo bałam się, że się pozrywa lub zniszczy. Ale po wyschnięciu znów jest mięciutka i elastyczna a wzór stał się wyrazisty. Nazwałam ją Miss Elegance :-).





7 komentarzy:

alushka pisze...

No prawdziwa Miss Elegance :))
A jakie równiutkie oczka ....
śliczna jest :)
i szybko dziergasz.... od poprzedniego posta minęło tylko 6 dni ;)

Spes pisze...

I u Alushki i u ciebie chusta tylko z brzegiem koronkowym. to pewnie jest rozwiążanie dla mnie...nie będe tyle razy pruc bo mniej wzoru:))
A chusta przesliczna....będe zaglądac, zapisałam w ulubionych!! Warto:))

Anka pisze...

Śliczna chusta!!!

reni pisze...

Witaj..piękna chusta..pozdrawiam

pomorskieklimaty pisze...

Śliczna chusta.Pozostałe też piękne.Aż szkoda,że nie umiem tak dziergać...

Knitted by Magic pisze...

Bardzo dziękuję za miłe i serdeczne komentarze oraz odzew na mój rozpaczliwy komentarz na jednym z Waszych blogów. Niezwykle miło, że ktoś pozytywnie reaguje na to, co robimy. Pozdrawiam wszystkie rękodzielniczki!

makramka pisze...

Bardzo ładna chusta ,wprawdzie nie robiłam jeszcze z tej włóczki ale chyba spróbuję